design element
www.otrail.no
 
SØK    

design element
 
HOVEDSPONSOR
design element
WEBSPONSOR
design element
Velkommen til Otra Idrettslag sin hjemmeside
BARNEIDRETT
FOTBALL
FRIIDRETT
BADMINTON
HÅNDBALL
INNEBANDY
KLATRING
ORIENTERING
SKI
SYKKEL
OTRA IL
  • Medlemskap i Otra IL
    design element
  • Nyhetsarkiv
    design element
  • Organisasjonsplan
    design element
  • Otra IL på Facebook
    design element
  • Kontakt oss
    design element
  • Politiattester
    design element
  • Bilder og OtraTV
    design element
  • Otrahallen
    design element
  • Grasrotandelen
    design element
  • Otras lover
    design element
  • Visjon og verdigrunnlag
    design element
  • Presentasjon av Otra IL
    design element
  • Referater
    design element
  • Linker
    design element
design element
OTRAHALLEN OG
TRENINGSSENTERET
design element
OTRA TUR OG
LØYPESERVICE
design element
OTRA PORTAL

Postadresse:
OTRA IL
Postboks 108
4733 Evje

Besøksadresse:
OTRAHALLEN
4737 Hornnes

Telefon kontor:
379 30 506

E-post:
post@otrail.no
design element
design element
 
Arkiv:
År: 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018
Måned: 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11

Siste 10 fra FOTBALL


28.03.2016
Vårcupen: Salgsopplegget spikret
Steinar Holte (t.v.) og Tore Tveit har opplegget for salg og kioskdrift i forbindelse med Europris Vårcup lørdag 16. april så å si klart allerede.

Salgsopplegget spikret

Steinar Holte og Tore Tveit har mye og tenke på om dagen. De er ansvarlige for alt som har med kiosk og salg og gjøre i forbindelse med Europris Vårcup som arrangeres lørdag 16. april.

Steinar Holte og Tore Tveit inspiserer kiosken før Vårcupen lørdag 16. april. 

ENIGE: Steinar Holte (t.v.) og Tore Tveit har opplegget for salg og kioskdrift i forbindelse med Vårcupen så å si klart allerede. Foto: Pål Danielsen

Årets Vårcup blir rekordstor. Ikke mindre enn 110 lag har meldt sin ankomst. Radarparet Holte og Tveit gjør alt av innkjøp til kiosk og salgssteder på turneringsdagen. I tillegg har Steinar og Tore ansvar for selve kioskdriften - og hvordan den skal organiseres.

- Med rekorddeltakelse vet vi at det kommer ennå flere spillere og mer publikum enn tilfellet var i fjor. Vi har vært inne på om vi skal ha ennå et utsalgssted, men vi har funnet ut at vi organiserer dette temmelig likt som i fjor, sier Tore Tveit - vel vitende om at kioskomsetningen under fjorårets Vårcup nådde solide 74.000,-.

Vårcupen markerer også sesongstarten for kiosken på EHbanen. Steinar og Tore brukte derfor en av påskas siste formiddager til å gå over utstyret i kiosken og se hva som eventuelt måtte suppleres.

- Det er viktig at vi har tilstrekkelig av kjøkkenmaskiner og kjøkkenutstyr.  Alt fra kaffetraktere og kaffekanner til pølsekokere og vaffeljern må være intakt - og vi ha nok utstyr til å holde unna. I fjor solgte vi nesten det vi klarte å lage av mat. Så nå gjelder det å legge en god plan og lage en solid innkjøpsliste - for å få dette til å fungere, sier Steinar Holte.

Et sted mellom 1500-2000 mennesker vil besøke EHbanen turneringsdagen.

- Vi må påse at Idrettsbygget og anlegget rundt fremstår ryddig og rent til turneringsdagen. Det er ikke bare kioskopplegget som må fungere. Vi må også vite at vi har ryddige og rengjorte toaletter - både før turneringen starter og ikke minst følge dette opp i løpet av turneringsdagen, sier Tore Tveit.

Tore Tveit og Steinar Holte inspiserer Idrettsbygget før Vårcupen lørdag 16. april 2016. 

RYDDIG OG RENGJORT: - Vi må gå over idrettsbygget og området rundt uken før turneringen. Det er viktig at hele området fremstår ryddig og pent, sier kioskgeneralene Holte og Tveit.  Foto: Pål Danielsen

Turneringskomiteen planlegger også et møte til før turneringsdagen.

- Det siste møtet bare noen dager før turneringen sparkes i gang er også veldig nyttig. Da får vi oversikten og ser at vi har husket på alt. Kanskje den store deltakelsen fører til at vi må ha mer vaffelrøre, flere kaker eller flere vekslepenger. Alt vi kan ha planlagt grundig og riktig på forhånd - kommer oss til gode på turneringsdagen, sier Steinar Holte.

Kiosk og utsalgsstedene skal i løpet av turneringsdagen betjenes av ca 40 foreldre eller andre frivillige. Det er Geir Daasvatn og Cathrine Smedstuen i fotballstyret som organiserer dugnadslistene - i samarbeid med det enkelte lags foreldrekontakter. Mesteparten av salgsvarene vil komme fra Coop Extra Evje, som er sponsor og støttespiller for Vårcupen 2016-2017 sammen med flere andre lokale bedrifter.

Butikksjef Hans Christian Flaten på Coop Extra Evje etter inngått sponsoravtale for Vårcupen 2016-2017. 

Butikksjef Hans Christian Flaten og Coop Extra Evje er sponsor og støttespiller for Vårcupen. Foto: Geir Daasvatn 

 

 


 
 
design element
HVA SKJER I OTRA IL
{hva_skjer_otra_b}
design element
NYTT FRA UNDERGRUPPENE
BARNEIDRETT Ingen turn høsten 2018 De
design element
FOTBALL Rullatorene triller innen
design element
FRIIDRETT Otra IL drakter Vi skal h
design element
HÅNDBALL Info på hjemmeside Hei al
design element
INNEBANDY Årsmøtet 21. februar kl 2
design element
KLATRING Årsmøte Otra IL Klatring
design element
ORIENTERING Premieutdeling/årlig møte
design element
SKI Stor helg på Gålå for Son
design element
SYKKEL KLUBBTØY I NY KOLLEKSJON
design element
BADMINTON Høstens turneringer Husk
design element
design element
SPONSORER / SAMARBEIDSPARTNERE
design element
 
design element
 
design element
 
design element
 
design element
 
design element
 
design element




  Copyright ©: Otra IL   Design: Kjetså Design AS   Tekninsk løsning: Nettkroken AS