Vellykket stand
I avtalen mellom fotballgruppa og Vårcupens hovedsponsor,
gis sistnevnte anledning til og ha en liten stand i turneringsområdet. Europris
Evje rigget til en «billigkrok» på turneringsdagen, med masse gøy for barna til svært
publikumsvennlige priser.
Av Pål Danielsen
- Vi hadde stor interesse rundt vår lille stand på stadion.
Både produktene vi hadde og quizen gjorde at det vrimlet med folk. Vi omsatte
for ni tusen kroner de timene vi var der. Med tanke på at de fleste varene
kostet fra 10-30 kroner så er jeg fornøyd med det, oppsummerer Leif Jørgen
Versland.
Saken fortsetter under bildet
Butikksjef Leif Jørgen Versland på Europris Evje er godt fornøyd med gjennomføringen av Vårcupen 2016. Foto: Geir Daasvatn
Også fotballgruppa synes det er gøy med et aktivt
turneringsområde.
- En sånn stand som Europris Evje hadde rigget til er med på
å lage litt show og liv rundt selve arenaen. Det synes vi er veldig gøy. Quizen
hadde flotte premier og var populær, og Leif Jørgen hadde hele tiden kunder ved
bordene han hadde rigget til, sier fotballsjef Geir Daasvatn.