Vi har i hovedsak fått med nye lag som er meldt inn pr. 12.09.12, og trukket lag som det er kommet melding om at må trekkes. Vi har noen avdelinger som må gjøres om til trippel serie (3 kamper mot hvert lag), dette vil bli ordnet før sesongstart.
Det kom inn mange ønsker om endringer fra klubbene under høringsperioden. Vi har endret der det var mulig, det vil si der klubbene hadde vært i kontakt med hverandre og avtalt ny tid. Vi har også endret starttid på kamper for å muliggjøre at spillere kan spille på to lag der det er ønsket og nødvendig. Noen ganger har det ikke vært mulig å endre på klokkeslett fordi andre kamper i hallen ikke kunne flyttes, dere må komme tilbake til disse kampene når det nærmere seg kampdato, så ser vi om noe har endret seg slik at kampstart kan justeres.
En del av kampene som det var ønske om å flytte til ny dag har vi ikke gjort noe med. En av grunnene er at motstander ikke er kontaktet, en annen at kampene ønskes flyttet til en hall og et tidspunkt som regionen ikke disponerer hallen, og den er opptatt til andre arrangementer. Disse kampene må omberammes på vanlig måte i sesongen. Søknadsskjema for omberamming, med omberammingsregler, finner dere på vår hjemmeside under Skjema. Vi minner spesielt om at det er den klubben som omberammer kampen som skal ordne og betale nye dommere!
Det er sendt ut melding til involverte lag når kamper er flyttet fra en dag til en annen, men det er ikke sendt ut melding når kamper kun er endret på klokkeslett.
I løpet av høringsfristen fikk vi dessverre inn en del meldinger fra idrettshaller som hadde dobbeltbooket i sin hall, vi har av den grunn måtte flytte kamper til ny hall og /eller dato uten at klubbene har ønsket dette.
LYKKE TIL I SESONGEN!
Med vennlig hilsen
NHF Region SørVest