Her er noen bilder fra prosessen.
Glenn venter på at Sporet skal heises opp til kulen.
I bakgrunnen kan området ses i det fine været. Se all massen som kommer inn fra Evje sentrum. Rune Hodne graveservice har en stor jobb med å slette ut massene som skal bli til vei mellom 10m og 17,5m.
Rune Hodne ved Jan Helge Tikner har også fått oppdraget med å lage de nye sykkelløypene som nå er under konstrukjson.
Sporet nesten på toppen
Porselen sporet vi skal bruke i overrennet til 17,5m, 30m og 45m bakkene, dette ser ut slik til høyre i bildet, plasten i unnarennet er den til venstre i bildet.
Etter at Indre Agder hadde fått sporet på plass, var det knyttet stor spenning til om vi klarte få Paveljongen flyttet fra Evje sentrum inn i Trollbakken.
Dette gikk veldig fint, Rune Thorsen fra Indre Agder Transport hadde flyttet denne før og hadde stor tro på at dette skulle gå greit.
Rune Thorsen guider inn Paveljongen på lasteplanet.
Glenn og Klemmet bivåner prosessen.
Paveljongen på lasteplanet til Rune inne i Trolbakken
Glenn fester stroper, før Rune hever den ned på plass
Rune Thorsen og Glenn Qvam Håkonsen sitter og beundrer Trollbakken på den greit plasserte Paveljongen.
Paveljongen trenger litt arbeid før den ser helt bra ut, samt at vi skal få noen flere benker til å sitte på.
Dagens arbeid er gjennomført, og tre ivrige herrer i lystig diskusjon om veien videre. fra høyre mot venstre Richard Tjølsen med ansvaret for utarbeiding av den nye pumptracktrasen, Jan Helge Tikner som jobber for Runne Hodne Graveservice har ansvaret for arbeidet med pumptracken samt arbeid med massene fra Evje sentrum og Glenn Qvam Håkonsen duracel entusiast for Trollbakken området og Evje aktivitets park generellt, det finnes ingen dårlig aktivitets idee ifølge Glenn.